FAQ - najczęściej zadawane pytania

 

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Zakupy
Jak złożyć zamówienie?
  1. Dodaj interesujący Cię produkt do koszyka, klikając na stronie produktu „Dodaj do koszyka”.
  2. Po dodaniu wszystkich interesujących Cię produktów, wróć do koszyka, zapoznaj się z treścią i zaznacz wymagane zgody, a następnie przejdź dalej klikając przycisk „Realizuj zakup”.
  3. Uzupełnij dane zawarte w formularzu, wybierz sposób wysyłki i formę płatności.
  4. Potwierdź zamówienie klikając przycisk „Kupuję i płacę”.
  5. Dokończ płatność i gotowe! Po przetworzeniu płatności zajmiemy się zamówieniem. 🙂
Czy muszę zakładać konto, żeby zrobić zakupy?
Nie, aby dokonać zamówienia w naszym sklepie, nie musisz zakładać konta.
Jakie są dostępne opcje płatności?
Aktualnie oferowane formy płatności to: BLIK, Przelewy24 (w tym płatność przez Apple Pay i Google Pay), płatność kartą VISA lub Mastercard oraz przelew tradycyjny.
Jakie są dostępne opcje dostawy?
Aktualnie oferujemy dostawę do punktów: ORLEN Paczka (10,99 zł), Paczkomat InPost (13,99 zł) oraz dostawę pod wskazany adres kurierem InPost (14,99 zł).
Posiadam kod promocyjny – gdzie go podać?
Podaj kod w koszyku, w polu „Kod rabatowy”, a następnie zatwierdź. Pole znajduje się poniżej ceny produktów. Kod możesz podać także na etapie finalizacji zamówienia. Jeden kod rabatowy można wykorzystać tylko raz. Jeśli posiadasz kilka kodów, użyj tego, który będzie dla Ciebie korzystniejszy. 😌
Czy mogę anulować zamówienie?
Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się jak najszybciej z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Czy mogę dodać jeszcze jakiś produkt do złożonego zamówienia?
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia realizować jak najszybciej, dlatego w przypadku chęci zaktualizowania zamówienia, bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta
Realizacja
Ile trwa realizacja zamówienia?
Standardowy czas realizacji zamówień wynosi 1–3 dni roboczych. Aktualny estymator realnego czasu wysyłki znajduje się na stronie każdego produktu - tej dacie możesz zaufać.
Czy można przyspieszyć realizację?
Tak — możesz dodać w koszyku dostępna opcję priorytetowej realizacji. Takie zamówienia wyślemy zgodnie ze wskazaną datą, najpóźniej kolejnego dnia roboczego.
Czy będę informowany o statusie zamówienia?
Tak — wyślemy do Ciebie e-mail po przyjęciu zamówienia oraz po przekazaniu przesyłki firmie kurierskiej.
Czy mogę osobiście odebrać zamówiony towar?
Aktualnie nie oferujemy odbioru osobistego.
Czy do zamówienia zostanie dołączony fizyczny dowód zakupu?
Do zamówienia zostanie wystawiona faktura VAT, która zostanie wysłana na wskazany w zamówieniu adres e-mail po przekazniu przesyłki przewoźnikowi.
Dostawa
Co jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?
Kurier pozostawi awizo z terminem kolejnej próby doręczenia lub skontaktuje się telefonicznie. Po dwóch nieudanych próbach paczka wróci do nas.
Co jeśli nie odbiorę przesyłki?
W takiej sytuacji paczka wróci do nas. Dostępne opcje:
  • ponowna wysyłka paczki (po dopłacie kosztu wcześniejszej dostawy),
  • zwrot środków* po przesłaniu informacji o odstąpieniu od umowy. Wzór odstąpienia od umowy znajdziesz w zakładce "Zwroty".
*Nie dotyczy produktów spersonalizowanych.
W przesyłce znajduje się uszkodzony produkt — co zrobić?
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta — niezwłocznie doślemy pełnowartościowy produkt.
W przesyłce znajduje się niewłaściwy produkt — co zrobić?
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta — szybko to wyjaśnimy.
Reklamacje i zwroty
Jak złożyć reklamację?
Instrukcję złożenia reklamacji znajdziesz na stronie „Reklamacje”.
Ile mam czasu na dokonanie zwrotu?
Masz 14 dni, aby zwrócić towar.
Czy zwrot jest bezpłatny?
Nie — koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
Jaki jest czas rozpatrzenia reklamacji / zwrotu?
Reklamacje oraz zwroty rozpatrujemy jak najszybciej — nie później niż w ciągu 14 dni.
W jakim terminie zwracane są pieniądze w przypadku odstąpienia od umowy?
Zwrot środków następuje jak najszybciej, maksymalnie do 14 dni.