Zakupy
Jak złożyć zamówienie?
- Dodaj interesujący Cię produkt do koszyka, klikając na stronie produktu „Dodaj do koszyka”.
- Po dodaniu wszystkich interesujących Cię produktów, wróć do koszyka, zapoznaj się z treścią i zaznacz wymagane zgody, a następnie przejdź dalej klikając przycisk „Realizuj zakup”.
- Uzupełnij dane zawarte w formularzu, wybierz sposób wysyłki i formę płatności.
- Potwierdź zamówienie klikając przycisk „Kupuję i płacę”.
- Dokończ płatność i gotowe! Po przetworzeniu płatności zajmiemy się zamówieniem. 🙂
Czy muszę zakładać konto, żeby zrobić zakupy?
Nie, aby dokonać zamówienia w naszym sklepie, nie musisz zakładać konta.
Jakie są dostępne opcje płatności?
Aktualnie oferowane formy płatności to: BLIK, Przelewy24 (w tym płatność przez Apple Pay i Google Pay), płatność kartą VISA lub Mastercard oraz przelew tradycyjny.
Jakie są dostępne opcje dostawy?
Aktualnie oferujemy dostawę do punktów: ORLEN Paczka (10,99 zł), Paczkomat InPost (13,99 zł) oraz dostawę pod wskazany adres kurierem InPost (14,99 zł).
Posiadam kod promocyjny – gdzie go podać?
Podaj kod w koszyku, w polu „Kod rabatowy”, a następnie zatwierdź. Pole znajduje się poniżej ceny produktów. Kod możesz podać także na etapie finalizacji zamówienia. Jeden kod rabatowy można wykorzystać tylko raz. Jeśli posiadasz kilka kodów, użyj tego, który będzie dla Ciebie korzystniejszy. 😌
Czy mogę anulować zamówienie?
Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się jak najszybciej z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Czy mogę dodać jeszcze jakiś produkt do złożonego zamówienia?
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia realizować jak najszybciej, dlatego w przypadku chęci zaktualizowania zamówienia, bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta