FAQ - najczęściej zadawane pytania
Jak złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie:
- Dodaj interesujący Cię produkt do koszyka, klikając na stronie produktu 'Dodaj do koszyka'.
- Po dodaniu wszystkich interesujących Cię produktów, wróć do koszyka, zapoznaj się z treścią i zaznacz wymagane zgody, a następnie przejdź dalej klikając przycisk "Realizuj zakup".
- Uzupełnij dane zawarte w formularzu, wybierz sposób wysyłki i formę płatności.
- Potwierdź zamówienie klikając przycisk 'Kupuję i płacę'.
- Dokończ płatność i gotowe! Po przetworzeniu Twojej płatności, zajmiemy się zamówieniem. :)
Czy muszę zakładać konto, żeby zrobić zakupy?
Nie, aby dokonać zamówienia w naszym sklepie, nie trzeba zakładać
konta.
Jakie są dostępne opcje dostawy?
Aktualnie oferujemy dostawę do punktów DPD Pickup (11,99 zł) i
InPost (13,49 zł) oraz pod wskazany adres kurierem InPost (16,99
zł).
Posiadam kod promocyjny - gdzie go podać?
Aby użyć kodu promocyjnego, należy wprowadzić go w koszyku, w polu
"Kod rabatowy" i zatwierdzić przyciskiem. Pole znajduje się poniżej
ceny produktów.
Czy mogę anulować zamówienie?
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia realizować jak
najszybciej, dlatego jeśli zajdzie potrzeba jego anulowania, bardzo
prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym
Biurem Obsługi Klienta.
Czy mogę dodać jeszcze jakiś produkt do złożonego zamówienia?
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia realizować jak
najszybciej, dlatego w przypadku chęci zaaktualizowania zamówienia,
bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym
Biurem Obsługi Klienta.
Ile trwa realizacja zamówienia?
Standardowy czas realizacji zamównień wynosi 1-2 dni roboczych.
Zamówienia złożone do godziny 10:00, na pewno przekażemy
przewoźnikowi tego samego dnia.
Czy będę informowany o statusie zamówienia?
Tak, poinformujemy Cię mailowo po przyjęciu zamówienie oraz kiedy
zostanie ono przekazane firmie kurierskiej.
Czy mogę osobiście odebrać zamówiony towar?
Niestety, aktualnie nie oferujemy możliwości odbioru osobistego.
Czy do zamówienia zostanie dołączony fizyczny dowód zakupu?
Do zamówienia zostanie wystawiona faktura VAT, która zostanie
wysłana na wskazany w zamówieniu adres e-mail po przekazniu
przesyłki przewoźnikowi.
Co jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?
W takiej sytuacji kurier pozostawi awizo z terminem kolejnej próby
doręczenia, bądź będzie kontaktował się telefonicznie, celem
ustalenia dogodnego terminu. Po dwukrotnym nie zastaniu odbiorcy
przez kuriera, paczka wróci do nas.
Co jeśli nie odbiorę przesyłki?
W takiej sytuacji paczka wróci do nas. Jeśli tak się stanie,
skontaktuj się z nami i poinformuj nas, co mamy zrobić dalej z
zamówieniem. Dostępne opcje to:
- ponowna wysyłka paczki (po dokonaniu dopłaty w wysokości wcześniej uiszczonej opłaty za dostawę),
- zwrot środków* po przesłaniu (mailowo) wypełnionego formularza odstąpienia od umowy, który znajdziesz tutaj . Od kwoty zwrotu zostanie odjęty koszt przesyłki zwrotnej, którym jesteśmy obciążeni przez przewoźnika.
W przesyłce znajduje się uszkodzony produkt, co zrobić?
Jeśli zawartość przesyłki uległa uszkodzeniu w trakcie transportu
bardzo prosimy o kontakt z naszym
Biurem Obsługi Klienta. Doślemy niezwłocznie pełnowartościowy produkt.
W przesyłce znajduje się niewłaściwy produkt, co zrobić?
Jeśli w przesyłce znaduje się produkt inny niż zamawiany, bardzo
prosimy o kontakt z naszym
Biurem Obsługi Klienta.
Jak złożyć reklamację?
Instrukcję złożenia reklamacji znajdziesz na tej
stronie.
Ile mam czasu na dokonanie zwrotu?
Masz 14 dni, aby zwrócić towar.
Czy zwrot jest bezpłatny?
Nie, koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
Jaki jest czas rozpatrzenia reklamacji / zwrotu?
Reklamacje oraz zwroty są rozpatrywane możliwie jak najszybciej, nie
później niż w ciągu 14 dni roboczych.
W jakim terminie zwracane są pięniadze w przypadku odstąpienia od
umowy sprzedaży?
Zwroty środków dokonywane są możliwie jak najszybciej, nie pózniej
niż do 14 dni roboczych.