FAQ - najczęściej zadawane pytania

FAQ | Niebanalnyprezent.pl
Ikona Zakupy Zakupy
Jak złożyć zamówienie? Ikona rozwijania
Aby złożyć zamówienie:
  1. Dodaj interesujący Cię produkt do koszyka, klikając na stronie produktu 'Dodaj do koszyka'.
  2. Po dodaniu wszystkich interesujących Cię produktów, wróć do koszyka, zapoznaj się z treścią i zaznacz wymagane zgody, a następnie przejdź dalej klikając przycisk "Realizuj zakup".
  3. Uzupełnij dane zawarte w formularzu, wybierz sposób wysyłki i formę płatności.
  4. Potwierdź zamówienie klikając przycisk 'Kupuję i płacę'.
  5. Dokończ płatność i gotowe! Po przetworzeniu Twojej płatności, zajmiemy się zamówieniem. :)
Czy muszę zakładać konto, żeby zrobić zakupy? Ikona rozwijania
Nie, aby dokonać zamówienia w naszym sklepie, nie trzeba zakładać konta.
Jakie są dostępne opcje dostawy? Ikona rozwijania
Aktualnie oferujemy dostawę do punktów DPD Pickup (11,99 zł) i InPost (13,49 zł) oraz pod wskazany adres kurierem InPost (16,99 zł).
Posiadam kod promocyjny - gdzie go podać? Ikona rozwijania
Aby użyć kodu promocyjnego, należy wprowadzić go w koszyku, w polu "Kod rabatowy" i zatwierdzić przyciskiem. Pole znajduje się poniżej ceny produktów.
Czy mogę anulować zamówienie? Ikona rozwijania
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia realizować jak najszybciej, dlatego jeśli zajdzie potrzeba jego anulowania, bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Czy mogę dodać jeszcze jakiś produkt do złożonego zamówienia? Ikona rozwijania
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia realizować jak najszybciej, dlatego w przypadku chęci zaaktualizowania zamówienia, bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Ikona Realizacja Realizacja
Ile trwa realizacja zamówienia? Ikona rozwijania
Standardowy czas realizacji zamównień wynosi 1-2 dni roboczych. Zamówienia złożone do godziny 10:00, na pewno przekażemy przewoźnikowi tego samego dnia.
Czy będę informowany o statusie zamówienia? Ikona rozwijania
Tak, poinformujemy Cię mailowo po przyjęciu zamówienie oraz kiedy zostanie ono przekazane firmie kurierskiej.
Czy mogę osobiście odebrać zamówiony towar? Ikona rozwijania
Niestety, aktualnie nie oferujemy możliwości odbioru osobistego.
Czy do zamówienia zostanie dołączony fizyczny dowód zakupu? Ikona rozwijania
Do zamówienia zostanie wystawiona faktura VAT, która zostanie wysłana na wskazany w zamówieniu adres e-mail po przekazniu przesyłki przewoźnikowi.
Ikona Dostawa Dostawa
Co jeśli kurier nie zastanie mnie w domu? Ikona rozwijania
W takiej sytuacji kurier pozostawi awizo z terminem kolejnej próby doręczenia, bądź będzie kontaktował się telefonicznie, celem ustalenia dogodnego terminu. Po dwukrotnym nie zastaniu odbiorcy przez kuriera, paczka wróci do nas.
Co jeśli nie odbiorę przesyłki? Ikona rozwijania
W takiej sytuacji paczka wróci do nas. Jeśli tak się stanie, skontaktuj się z nami i poinformuj nas, co mamy zrobić dalej z zamówieniem. Dostępne opcje to:
  • ponowna wysyłka paczki (po dokonaniu dopłaty w wysokości wcześniej uiszczonej opłaty za dostawę),
  • zwrot środków* po przesłaniu (mailowo) wypełnionego formularza odstąpienia od umowy, który znajdziesz tutaj . Od kwoty zwrotu zostanie odjęty koszt przesyłki zwrotnej, którym jesteśmy obciążeni przez przewoźnika.
*Nie dotyczy produktów spersonalizowanych.
W przesyłce znajduje się uszkodzony produkt, co zrobić? Ikona rozwijania
Jeśli zawartość przesyłki uległa uszkodzeniu w trakcie transportu bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Doślemy niezwłocznie pełnowartościowy produkt.
W przesyłce znajduje się niewłaściwy produkt, co zrobić? Ikona rozwijania
Jeśli w przesyłce znaduje się produkt inny niż zamawiany, bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Ikona Dostawa Reklamacje i zwroty
Jak złożyć reklamację? Ikona rozwijania
Instrukcję złożenia reklamacji znajdziesz na tej stronie.
Ile mam czasu na dokonanie zwrotu? Ikona rozwijania
Masz 14 dni, aby zwrócić towar.
Czy zwrot jest bezpłatny? Ikona rozwijania
Nie, koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
Jaki jest czas rozpatrzenia reklamacji / zwrotu? Ikona rozwijania
Reklamacje oraz zwroty są rozpatrywane możliwie jak najszybciej, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych.
W jakim terminie zwracane są pięniadze w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży? Ikona rozwijania
Zwroty środków dokonywane są możliwie jak najszybciej, nie pózniej niż do 14 dni roboczych.