Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

ZAMÓWIENIA

Aby złożyć zamówienie:
- dodaj interesujący Cię produkt do koszyka, klikając na stronie produktu 'Dodaj do koszyka',:
- po dodaniu wszystkich interesujących produktów, wróć do koszyka, wybierz sposób dostawy i kliknij "Złóż zamówienie",:
- uzupełnij dane do wysyłki oraz wybierz formę płatności, - zapoznaj się z treścią i zaznacz wymagane zgody, a następnie potwierdź zamówienie klikając przycisk 'Kupuję i płacę',:
- dokończ płatność i gotowe! :)

Nie, aby dokonać zamówienia w naszym sklepie, nie trzeba posiadać konta.

Aby użyć kodu promocyjnego, należy kliknąć w koszyku "Kod rabatowy" i wprowadzić kod. Kod możesz dodać także na stronie podsumowania,

Tak, po złożeniu zamówienia, wyślemy na podany adres e-mail potwierdzenie złożenia zamówienia z listą zamówionych produktów oraz wygenerowanym numerem zamówienia.

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia realizować jak najszybciej, dlatego jeśli zajdzie potrzeba jego anulowania, bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Realizacja

Standardowy czas realizacji zamównień wynosi do 2 dni roboczych od momentu, kiedy uzyska ono status "w realizacji". W przypadku wyboru przy dostawie opcji "Gwarancja wysyłki w 24h", zamówienie zostanie przekazane firmie kurierskiej w ciągu 24h.

Tak, poinformujemy Cię mailowo o przyjęciu zamówienia oraz kiedy przekażemy zamówienie firmie kurierskiej.

Wszystkie dostępne formy wysyłki oraz szczegółowy cennik znajdują się w zakładce "Dostawa". Koszt wysyłki widoczny jest również w trakcie składania zamówienia, w koszyku oraz w podsumowaniu zamówienia.

Niestety, nie ma możliwości odbioru osobistego.

Do zamówienia zostanie wystawiona faktura VAT, która zostanie wysłana na wskazany w zamówieniu adres e-mail po przekazniu przesyłki przewoźnikowi.

"Gwarancja wysyłki w 24h"

"Gwarancja wysyłki w 24h" to dodatkowa opcja dostawy, która sprawi, że Twoje zamówienie wpadnie na początek naszej kolejki i zajmiemy się nim priorytetowo z gwarancją, że paczka zostanie przekazana kurierowi lub nadana w punkcie w ciągu 24 godzin.

Opcja "Gwarancji wysyłki w 24h" dostępna jest na etapie składania zamówienia, w koszyku, przy wyborze opcji dostawy. Opcja jest dostępna jako dodatkowa dla każdej formy dostawy. Kwota dostawy zostanie powiększona o koszt usługi.

Opcja "Gwarancji wysyłki w 24h" to dodatkowy koszt 13.99 zł. Koszt ten dodany zostanie do ceny dostawy.

Wszystkie zamówienia staramy się realizować jak najszybciej, więc istnieje szansa, że Twoje zamówienie zostanie wysłane szybciej, natomiast tylko z opcją "Gwarancji wysyłki w 24h" jesteśmy w stanie to zapewnić.

Dostawa

W takiej sytuacji kurier pozostawi awizo z terminem kolejnej próby doręczenia, bądź będzie kontaktował się telefonicznie, celem ustalenia dogodnego terminu. Po dwukrotnym nie zastaniu odbiorcy przez kuriera, paczka wróci do nas.

W takiej sytuacji paczka wróci do nas, a my przedstawimy dwie propozycje - ponowna wysyłka paczki (wymagana dopłata w wysokości wcześniej uiszczonej opłaty za dostawę) lub odstąpienie od umowy i zwrot środków*.

*Nie dotyczy produktów spersonalizowanych.

Jeśli zawartość przesyłki uległa uszkodzeniu w trakcie transportu bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Doślemy niezwłocznie pełnowartościowy produkt.

Jeśli w przesyłce znaduje się produkt inny niż zamawiany, bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

REKLAMACJE I ZWROTY

Instrukcję złożenia reklamacji znajdziesz na w zakładce "Reklamacje".

Masz 14 dni aby zwrócić towar.

Nie, koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.

Reklamacje oraz zwroty są rozpatrywane możliwie jak najszybciej, maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych.

Zwroty środków dokonywane są możliwie jak najszybciej, nie pózniej niż do 14 dni roboczych.