Jeśli masz jakikolwiek problem z zamówieniem lub produktem, napisz do nas. Reklamacje są dla nas priorytetem i odpowiadamy na nie najpóźniej w ciągu 24 godzin (w dni robocze).
Reklamacje
Coś poszło nie tak? Zgłoś reklamację, a my zajmiemy się tym szybko i bezproblemowo.
Napisz na: sklep@niebanalnyprezent.pl. Szybko wrócimy z odpowiedzią.
Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to przysługują Ci określone prawa w przypadku, gdy sprzedany towar nie jest zgodny z umową.
W przypadku braku zgodności towaru z umową, masz prawo złożyć reklamację – np. na adres e-mail: sklep@niebanalnyprezent.pl.
Zalecamy przesłanie dokładnych zdjęć przedstawiających reklamowany towar – może to znacząco przyśpieszyć reklamację. Maksymalny czas na rozpatrzenie przez nas reklamacji wynosi do 14 dni.
Możesz żądać w szczególności:
- naprawy towaru,
- wymiany towaru.
W niektórych przypadkach możesz złożyć oświadczenie o:
- odstąpieniu od umowy,
- obniżeniu ceny.
Aktualne i pełne brzmienie zasad znajdziesz w Regulaminie sklepu.
- Zaznaczenie wyboru powoduje całkowite odświeżenie strony.
- Otwiera się w nowym oknie.